Premiera Windows 7 nastąpi już 22 października. Tego dnia nie mogą doczekać się pracownicy firmy Microsoft, ale również... przedstawiciele Apple.
Możliwe jest, że Apple wraz z premierą Windows 7 uruchomi kampanię reklamową swojego systemu Mac OS X wytykając wady najnowszego sytemu Microsoftu i promując zalety Maca OS X.
"
Użytkownicy mają już dość Windows i związanych z tym systemem problemów. Tak było z Vistą, tak było z XP i tak samo będzie z każdym kolejnym systemem z serii Windows" - powiedział w rozmowie z serwisem CNet.com Brian Croll, wiceprezes Apple do spraw marketingu.
Wiele komputerów, obsługujących XP nie będzie w stanie obsłużyć Windows 7, dla tego użytkownicy którzy chcą przesiąść się na najnowszą wersję systemu, będą zmuszeni zakupić nowy pecet. Croll uważa, że tę sytuację będzie można wykorzystać na korzyść Apple. W końcu, skoro i tak użytkownicy będą musieli zakupić nowy sprzęt, to czemu nie przesiąść się na Mac OS X i Maka. Apple ma nadzieję, że chociaż część użytkowników tak postąpi.
"
Sądzimy, że wszystkie te problemy przeleją czarę goryczy - użytkownicy będą mieli dość komplikacji i wybiorą Maka" - mówi Croll.
Firma oficjalnie nic na temat kampanii nie wypowiadała się, natomiast jest to bardzo prawdopodobne. Jest to standardowe zachowanie Apple - koncern nie zwykł z wyprzedzeniem informować o swoich planach.
Źródło:
gazeta.pl