W Brazylii wymyślono nowy sposób reklamowania perfum online. Kiedy użytkownik kliknie w baner reklamowy, zza monitora zacznie rozchodzić się zapach próbki.
Nową formę reklamy opracowała agencja reklamowa Black Mamba. Wykorzystano ją do reklamowania wody toaletowej Kaiak.
Kampanię reklamową przeprowadzono w piętnastu kawiarenkach internetowych w brazylijskim mieście Sao Paulo. Na stronie głównej pojawiał się banner z napisem: Kliknij w banner. On jest aromatyzowany.
Po kliknięciu w niego za monitorem pojawiał się pasek papieru perfumowany wodą toaletową. Odpowiednią taśmę wysuwało urządzenie ukryte za monitorem. Sterował nim odpowiedni program zainstalowany przez reklamodawcę na komputerze. Urządzenie to może przechowywać do 50 takich pasków.
Statystyki wykazały, że w banner taki kliknęło 17.2% odwiedzających kawiarenkę, co znacznie przewyższało tradycyjne formy reklamy.
Źródło: ruformator |