Google nie boi się konkurencji ze strony przeglądarki firmy Microsoft
Bing. Dyrektor wykonawczy Eric Schmidt uważa, że Bing nie jest czymś nowym i unikalnym.
"To nie pierwsze doświadczenia dla Microsoft. Nie sądzę, że wchodzący na rynek Bing zmieni podział na rynku i zapewni użytkownikom coś zupełnie nowego. On (Bing) nie zmienia naszych planów - my pracowaliśmy i pracujemy ciężko, staramy się odnieść sukces w tej dziedzinie poprzez prawdziwe innowacje" - powiedział Schmidt w rozmowie z kanałem telewizyjnym Fox Business.
W międzyczasie, grupa badawcza comScore stwierdziła, że wyszukiwarka Microsoft Bing ma dość dobry początek. W ciągu pierwszego tygodnia po rozpoczęciu działalności publicznej wersji, udział w rynku światowym wzrósł z 9.1% do 11.1%. Wzrostu w wielkości 2% nie odnotował nawet lider Google. Widać, że na pięć dni roboczych zainteresowanie wyszukiwarką wzrasta, powiedział Mike Gert, Vice President of comScore.
Jednak podkreśla on także, że wyniki nowej wyszukiwarki zależą obecnie od silnej kampanii reklamowej oraz zainteresowania nowościami przez użytkowników.
Źródło:
http://www.cybersecurity.ru/