Google nie boi si� konkurencji ze strony przegl�darki firmy Microsoft
Bing. Dyrektor wykonawczy Eric Schmidt uwa�a, �e Bing nie jest czym� nowym i unikalnym.
"To nie pierwsze do�wiadczenia dla Microsoft. Nie s�dz�, �e wchodz�cy na rynek Bing zmieni podzia� na rynku i zapewni u�ytkownikom co� zupe�nie nowego. On (Bing) nie zmienia naszych plan�w - my pracowali�my i pracujemy ci�ko, staramy si� odnie�� sukces w tej dziedzinie poprzez prawdziwe innowacje" - powiedzia� Schmidt w rozmowie z kana�em telewizyjnym Fox Business.
W mi�dzyczasie, grupa badawcza comScore stwierdzi�a, �e wyszukiwarka Microsoft Bing ma do�� dobry pocz�tek. W ci�gu pierwszego tygodnia po rozpocz�ciu dzia�alno�ci publicznej wersji, udzia� w rynku �wiatowym wzr�s� z 9.1% do 11.1%. Wzrostu w wielko�ci 2% nie odnotowa� nawet lider Google. Wida�, �e na pi�� dni roboczych zainteresowanie wyszukiwark� wzrasta, powiedzia� Mike Gert, Vice President of comScore.
Jednak podkre�la on tak�e, �e wyniki nowej wyszukiwarki zale�� obecnie od silnej kampanii reklamowej oraz zainteresowania nowo�ciami przez u�ytkownik�w.
�r�d�o:
http://www.cybersecurity.ru/