Sieć społeczna Facebook przedstawiła swoją kandydaturę do roli oficjalnego sponsora krajowej reprezentacji Anglii w piłce nożnej. Takie informacje podał dziennik Telegraph.
Obecny sponsor zespołu, British Nationwide Building Society, odmówił przedłużenia kontraktu z zespołem po porażce w Mistrzostwach Świata w RPA. Nationwide wspierał drużynę Anglii w ciągu ostatnich 11 lat.
Nowego sponsora zespołu wybierze Football Association (Angielski Związek Piłki Nożnej). Poinformowano, że wniosek o sponsorowanie złożyły cztery firmy. Wśród nich mamy sieć społeczną Facebook, operatora telefonii komórkowej O2, Orange oraz grupę bankową Santander.
Zgodnie z warunkami umowy między drużyną i jej obecnym sponsorem Nationwide, otrzymywali oni rocznie 20 milionów funtów (ponad 30 milionów dolarów). Według niektórych informacji nowa umowa mogłaby być nawet dwa razy wyższa.
Na razie przedstawiciele Facebooka w wywiadzie dla paidContent:UK zaprzeją tym doniesieniom.
Źródło: ruformator |