 Microsoft, kt�ry w 2004 flirtowa� z inteligentnymi zegarkami Smart Personal Object Technology (SPOT) chce podobno ponownie zainteresowa� si� tym rynkiem.
Najnowsze doniesienia m�wi�, �e w ci�gu kilku tygodni �wiat mo�e zobaczy� smartwatcha w�a�nie od firmy z Redmond.
Tak przynajmniej twierdzi Forbes. Forbes mia� dotrze� do �r�de� m�wi�cych, �e Microsoft chce wprowadzi� do sprzeda�y swoj� propozycj� jak najszybciej po premierze. Ma do tego doj�� jeszcze przed �wi�tami, aby w tym okresie sprzeda� jak najwi�cej sztuk.
Mia�oby ono m�c pracowa� z r�nymi platformami, w tym Android oraz Apple, ale tak�e ma pracowa� do dw�ch dni na jednym �adowaniu oraz m�c �ledzi� rytm bicia serca nosz�cego. Ta ostatnia funkcja ma si� opiera� na w�asnej technologii zaawansowanej in�ynierii optycznej Microsoftu.
�r�d�o: maximumpc.com
foto: businessweek.com |