Sieć społecznościowa Facebook w nadchodzącym tygodniu wprowadzi nową platformę reklamową.
Nowa platforma oferować ma lepszą zarządzanie kampanią oraz ocenę skutków wpływu reklamy na potencjalnych odbiorców sieci społecznościowej.
Platforma nosząca nazwą Atlas wg nieoficjalnych danych będzie oparta na Atlas Advertising Suite, którą Facebook kupił od Microsoftu w 2013 roku.
Dzięki nowej platformie Facebook chce świadczyć usługi dla reklamodawców, agencji reklamowych i pracowników mediów. Facebook specjalnie dostosował platformę do potrzeb reklamodawców w sieci społecznościowych.
Tym krokiem największa sieć społecznościowa daje do zrozumienia, że sieci społecznościowe wpływają na procesy zakupowe internautów.
Z punktu widzenia rynku nowa platforma będzie dobrym konkurentem dla Google, które dominuje na tym polu. Wg szacunków eMarketer w bieżącym roku Google posiadać będzie 31,5 procenta rynku reklamowego, Facebook, natomiast 7,8 procenta.
Źródło: secureblog.info |