 Sie� spo�eczno�ciowa Facebook w nadchodz�cym tygodniu wprowadzi now� platform� reklamow�.
Nowa platforma oferowa� ma lepsz� zarz�dzanie kampani� oraz ocen� skutk�w wp�ywu reklamy na potencjalnych odbiorc�w sieci spo�eczno�ciowej.
Platforma nosz�ca nazw� Atlas wg nieoficjalnych danych b�dzie oparta na Atlas Advertising Suite, kt�r� Facebook kupi� od Microsoftu w 2013 roku.
Dzi�ki nowej platformie Facebook chce �wiadczy� us�ugi dla reklamodawc�w, agencji reklamowych i pracownik�w medi�w. Facebook specjalnie dostosowa� platform� do potrzeb reklamodawc�w w sieci spo�eczno�ciowych.
Tym krokiem najwi�ksza sie� spo�eczno�ciowa daje do zrozumienia, �e sieci spo�eczno�ciowe wp�ywaj� na procesy zakupowe internaut�w.
Z punktu widzenia rynku nowa platforma b�dzie dobrym konkurentem dla Google, kt�re dominuje na tym polu. Wg szacunk�w eMarketer w bie��cym roku Google posiada� b�dzie 31,5 procenta rynku reklamowego, Facebook, natomiast 7,8 procenta.
�r�d�o: secureblog.info |