 Wed�ug portalu ReadWriteWeb firmy, kt�re posiadaj� swoje konto na Facebooku powinny tworzy� swoje w�asne wizyt�wki zamiast prostych profili u�ytkownika.
Facebook umo�liwia zak�adanie dw�ch rodzaj�w kont. S� to konta prywatne i biznesowe. Jedn� z wa�niejszych r�nic mi�dzy tymi kontami to rodzaj dostarczanych statystyk oraz inna forma przycisku "Lubi�". W przydatnych zestawieniach mo�na zobaczy� informacje o u�ytkownikach, kt�rzy "lubi�" reklamy, w tym kto i sk�d j� lubi. Zebrane dane mog� stanowi� cenne informacje o preferencjach klient�w. Dane takie s� niedost�pne dla zwyk�ych u�ytkownik�w.
Ponadto zwyk�y profil u�ytkownika na Facebooku jest ograniczony do 5000 przyjaci�. Strony biznesowe takich ogranicze� nie maj�. Je�li zwyk�y u�ytkownik spr�buje doda� 5001 przyjaciela to zostanie poproszony o ponowne zdefiniowanie go jako firmy ale nie ma odpowiednich opcji, aby przenie�� przyjaci�.
Niestety w tym momencie jedyn� form� przeniesienia przyjaci� jest poproszenie o samodzielne przej�cie. Nie jest to proste przej�cie poniewa� w przypadku Facebooka zwykli u�ytkownicy s� przyjaci�mi, za� u�ytkownicy lubi�cy firm� s� fanami. Nie ma mo�liwo�ci zautomatyzowania tego procesu.
Mo�na oczywi�cie wysy�a� komunikat o klikni�ciu odpowiedniej opcji ale z czasem mo�na u�ytkownik�w dra�ni� swoimi komunikatami. Z koeli wyst�powanie dw�ch r�nych kont na Facebooku mo�e wprowadzi� u�ytkownik�w w spore zamieszanie. Najgorsze, je�li jedno z kont pozostanie p�niej nieaktywne.
�r�d�o: ruformator |