Producent chyba najbardziej znanych benchmarków, firma FutureMark Corporation zmienia swoją markę na UL Company. Stało się tak, gdyż UL Company kupiła Futuremark w 2014 roku i chce dokonać rebrandingu marki.
Do zmiany nazwy dojdzie już 23 kwietnia. Wszystko pozostałe powinno pozostać takie same, w tym strony hostingowe. Baza danych Futuremark zostanie przeniesiona na benchmarks.UL.com.
W sumie trochę dziwne to posunięcie, bo sama firma UL (Underwrites Laboratories) ma ugruntowaną pozycję firmy zajmującej się testowaniem i to bynajmniej nie sprzętu. Ma ona już stu letnią tradycję w prowadzeniu inspekcji, audytach i usługach certyfikacyjnych. Tym samym wcielenie Futuremark do marki jako UL Benchmarks trochę nie pasuje do samej koncepcji firmy, ale zapewne ten temat został już dogłębnie zmieniony i pewnie coś się za tym więcej kryje. Być może kiedyś się tego dowiemy.
źródło: techpowerup.com |