 Google udost�pni�o publicznie specjalny plugin Google Cloud Computing for Microsoft Office, kt�rego testy rozpocz�y si� w listopadzie ubieg�ego roku.
Wtyczka ta pozwala wielu u�ytkownikom na jednoczesn� prac� nad dokumentami tekstowymi, arkuszami kalkulacyjnymi czy prezentacjami bez opuszczania tradycyjnego pakietu biurowego Microsoft Office. Ca�a synchronizacja odbywa si� przy pomocy us�ugi Google Docs, tak aby wszyscy mieli dost�p zawsze do najnowszej wersji edytowanego pliku.
Plugin do Google Cloud Connect mo�e by� u�ywany z Office 2003, 2007 oraz 2010. Jedyne co potrzeba dodatkowo to zarejestrowane konto Google. W przypadku zmian dokumentu dokonywanych w trybie offline, synchronizacja zostanie dokonana przy kolejnym ��czeniu si� z Internetem.
Google Cloud Computing for Microsoft Office mo�e stanowi� doskona�� alternatyw� do wsp�pracy w miejsce Microsoftowego Office Web Apps.
�r�d�o: http://soft.compulenta.ru |