Dwa tygodnie po zakupie firmy reklamowej dla telefonów komórkowych AdMob, Google poinformowało o zakupie spółki Teracent. Szczegóły transakcji nie są znane.
Technologia Teracent wyświetla reklamy z wykorzystaniem algorytmów uczenia maszynowego w celu dostosowania reklam do użytkowników Internetu. Można tutaj wybierać z tysięcy twórczych elementów, które dostosują reklamę do danej osoby. Te elementy mogą zawierać obrazy, produkty, wiadomości lub wybrane barwy. Wszystko to może być łączone np w oparciu o położenie geograficzne, język, treść witryny, pory dnia lub według wyników osiąganych w przeszłości.
Dzięki temu reklamodawca może osiągnąć lepsze wyniki dla swoich kampanii reklamowych. Mówi się, że technologia ta będzie dostępna dla klientów w sieci partnerskiej Google, jak również dla klientów DoubleClick.
Teracent w ogłoszeniu na swojej stronie, poinformował o zadowoleniu z transakcji, która pozwoli na dalszy rozwój i innowacyjność Teracent
Źródło:
pcworld