 Gigant internetowy Google zamierza zako�czy� skanowanie wiadomo�ci e-mail u�ytkownik�w, kt�re s� wysy�ane za po�rednictwem swoich us�ug, aby dodawa� odpowiedni� reklam�.
Nowe zasady zostan� wprowadzone stopniowo i ostatecznie wejd� w �ycie pod koniec 2017 roku.
"Google nie b�dzie ju� szuka� s��w kluczowych zawartych w tre�ci wiadomo�ci do u�ytkownika, aby personalizowa� reklamy" napisa�a Diane Greene wiceprezes Google na blogu. Od tej port firma planuje zbudowa� sie� reklamow� na podstawie innych czynnik�w.
Od teraz bezp�atna poczta Gmail b�dzie bardziej podobna do korporacyjnego G Suite a model reklamy w Google zostanie powa�nie zmieniony. Firma zamierza wykorzysta� technologi� sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do dopasowania reklam.
U�ytkownicy mog� ju� teraz wy��czy� skanowanie wiadomo�ci wy��czaj�c spersonalizowan� reklam� Google. "U�ytkownicy Gmail mog� by� pewni, �e Google b�dzie utrzymywa� tajemnic� korespondencji" powiedzia�a Diane Greene.
�r�d�o: androidinsider.ru |