 Dyrektor generalny Google Larry Page kontynuuje polityk� usprawniania firmy poprzez zako�czenie 10 us�ug odnosz�cych mniejsze sukcesy. Od pocz�tku stycznia firma skupia si� na wi�kszych produktach odchodz�c od niszowych przedsi�wzi��.
Na oficjalnym blogu pojawi� si� wpis o tytule "Jesienne porz�dki" w jego tre�ci Alan Eustace, senior vice president of search powiedzia�: "Spowoduje to u�atwienia dla u�ytkownik�w, poprawiaj�c og�lne do�wiadczenie Google. Oznacza to r�wnie� po�wi�cenie wi�kszych �rodk�w na produkty, kt�re poprawiaj� �ycie bilionom ludzi na �wiecie". Wszyscy pracownicy pracuj�cy dotychczas nad zamykanymi projektami, zostan� przeniesieni do innych projekt�w.
Produkty, kt�re zostan� zako�czone to: Desktop, Fast Flip, Google Maps API dla Flash, Google Pack, Google Web Security, Image Labeller, Notebook, Sidewiki oraz Subscribed Links. Wszystkie projekty zostan� zako�czone ze wzgl�du na niski popyt na us�ug�.
Us�ugi do��czy�y do coraz wi�kszej liczby us�ug, kt�re Google zamyka. Google og�osi� w czerwcu zamkni�cie Google Health i us�ugi Google PowerMeter. Zamkni�to nawet mobiln� us�ug� udost�pniania zdj�� Photovine, zaledwie tydzie� po jej uruchomieniu.
Alan Eustace wpisa� w po�cie "Nigdy nie bali�my si� spr�bowa� tworzy� du�ych, odwa�nych projekt�w i to si� nie zmieni. B�dziemy podejmowa� dalej ryzyko interesuj�c si� nowymi technologiami z du�ym potencja�em."
�r�d�o: techspot.com |