 Google zamierza zareagowa� na skargi u�ytkownik�w i og�osi�o, �e b�dzie kara� strony, kt�re prze�adowane s� reklamami.
"Otrzymywali�my powtarzaj�ce si� skargi od u�ytkownik�w, kt�rzy s� przenoszenia do znalezionych stron, ale uznali �e s� one trudne do przegl�dania ze wzgl�du na przesyt reklam", czytamy na blogu Google.
"Zamiast d�ugiego przewijania w d� strony, staraj�c znale�� ��dan� tre��, u�ytkownik chce obejrze� zawarto�� natychmiast. Dlatego te�, je�li strony nie oferuj� takiej mo�liwo�ci, to nie mo�e by� tak, �e b�d� one na g�rze wynik�w wyszukiwania. Je�li u�ytkownik korzysta z wyszukiwarki i idzie w miejsce, gdzie nie znajduje czego szuka, to nie jest to dobre do�wiadczenie dla u�ytkownika".
W zwi�zku z tym, strony nadu�ywaj�ce reklam, b�d� obni�ane w rankingu wyszukiwania. Na razie Google nie b�dzie jeszcze kara�o za reklamy typu pop-up oraz nak�adane, ale i to w przysz�o�ci si� zmieni.
Google niestety nie udost�pnia informacji na to, co to znaczy wiele reklam, jednak zapewniaj�, �e nowe zmiany b�d� mia�y wp�yw na 1 procent witryn.
Ciekawe tylko, �e w wynikach wyszukiwania jest tyle reklam AdWords i jak to Google zinterpretuje.
�r�d�o: cybersecurity.ru
|