Google w obecnej trudnej sytuacji gospodarczej stara si� przyci�gn�� nowych klient�w poprzez ukierunkowan� reklam�. Jednak nawet w Google coraz ci�ej jest j� uzna� za odpowiedni�.
Firma wprowadza bowiem nowy rodzaj reklamy kontekstowej, reklamy wideo. Nowe zmiany maj� na celu stworzenie bardziej odpowiedniej reklamy w wyszukiwarkach, kt�ra by�a by odpowiednia dla u�ytkownik�w i bardziej dochodowa dla reklamodawc�w. "Teraz mo�emy zaoferowa� klientom nowe mo�liwo�ci - umieszczenie reklamy wideo", powiedzia� Nick Fox, dyrektor ds. promocji nowych produkt�w firmy Google.
Obecnie firma proponuje nowy system wraz z tekstem reklamy. Dla reklamodawc�w b�dzie od teraz dzia�a� nowy system p�atno�ci. Je�eli u�ytkownik kliknie tradycyjn� reklam�, wszystko odbywa si� normalnie. Je�eli natomiast u�ytkownik ogl�da wideo ale nie przejdzie dalej, tutaj reklamodawca p�aci ju� normalnie. Je�eli u�ytkownik przejdzie na stron�, reklamodawca p�aci podw�jnie.
W 2010 roku firma zamierza wprowadzi� do systemu szereg nowych funkcji analitycznych tak, aby reklamodawcy mogli uzyskiwa� szczeg�owe statystki na temat danego kana�u wideo.
Cennik nowej us�ugi nie zosta� jeszcze zatwierdzony. Sam system zostanie w pe�ni wdro�ony do ko�ca wrze�nia.
�r�d�o:
cybersecurity