 Wed�ug prezesa Intela Paula Otellini, szczeg�lnie wa�ne jest to, aby na sta�e do ultrabook�w wprowadzi� ekrany dotykowe.
Aby zwabi� przysz�ych klient�w trzeba mie� pe�n� kontrol� nad "dotykiem". Jest to cel na przysz�y rok, m�wi Paul Otellini przemawiaj�c na Intel Capital Global Summit w Huntington Beach (Kalifornia).
Szans� na sta�e wprowadzenie technologii dotykowej do ultrabook�w widzi on w obni�eniu koszt�w tej technologii. Sama technologia ekran�w dotykowych stanie si� szczeg�lnie wa�na w momencie wej�cia na rynek systemu Windows 8.
"Pocz�wszy od Windows 8 celem dla Intela jest wprowadzenie dotyku do ultrabook�w. Uwa�amy, �e w linii ultrabook�w, dotyk b�dzie krytycznym bod�cem. Kiedy u�ytkownik zobaczy nowy interfejs Windows, b�dzie chcia� go dotkn��. Je�li na ekranie nic nie zrobi, b�dziemy mie� rozczarowanego konsumenta", powiedzia� CEO Intela.
Aby jednak mie� zadowolonego konsumenta w cenie 699 i 799 dolar�w (zak�adane ceny ultrabook�w), trzeba koniecznie zbi� ceny ekran�w dotykowych.
Jak zak�adaj� analitycy, to jest, o co walczy�. W tym roku ultrabooki wydr� 2% rynku notebookom. W 2012 roku maj� zdoby� ju� 13%, za� w 2015 nawet 40%.
�r�d�o: http://news.cnet.com/ |