 Wed�ug GfK Retail & Technology, firmy zajmuj�cej si� badaniami analitycznymi, oko�o 35% u�ytkownik�w w Europie, podczas kupna rozwi�zania antywirusowego, wybiera oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus.
Badania zosta�y przeprowadzone na bazie sprzeda�y w sklepach sprz�tu komputerowego i oprogramowania od sierpnia do pa�dziernika 2008 roku, na grupie kilku tysi�cy klient�w kupuj�cych ten rodzaj oprogramowania.
Z bada� wynika tak�e, �e zainteresowanie produktami firmy Kaspersky ci�gle ro�nie, co odzwierciedla wzrost przyk�adanej uwagi co do kwestii zabezpiecze� komputer�w.
"Dzisiejsza cyberprzest�pczo�� sta�a si� domen� dobrze zorganizowanych firm, a ich g��wnym celem jest nielegalne zdobycie jak najwi�kszej ilo�ci pieni�dzy. Poziom wyszkolenia dzisiejszych przest�pc�w, jest znacznie wy�szy od wczorajszych. W rezultacie, w ci�gu ostatnich kilku lat, gwa�townie wzros�a liczba i jako�� g��wnych zagro�e�. Dlatego s�usznie jeste�my dumni z faktu, �e europejscy u�ytkownicy ufaj� nam, aby dbali o bezpiecze�stwo swoich informacji, wybieraj�c nasze technologie i rozwi�zania" powiedzia� Ralph Tegetoff, dyrektor rynku konsumenckiego" Kaspersky Labs "w Europie.
�r�d�o: http://www.anti-malware.ru/ |