Według GfK Retail & Technology, firmy zajmującej się badaniami analitycznymi, około 35% użytkowników w Europie, podczas kupna rozwiązania antywirusowego, wybiera oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus.
Badania zostały przeprowadzone na bazie sprzedaży w sklepach sprzętu komputerowego i oprogramowania od sierpnia do października 2008 roku, na grupie kilku tysięcy klientów kupujących ten rodzaj oprogramowania.
Z badań wynika także, że zainteresowanie produktami firmy Kaspersky ciągle rośnie, co odzwierciedla wzrost przykładanej uwagi co do kwestii zabezpieczeń komputerów.
"Dzisiejsza cyberprzestępczość stała się domeną dobrze zorganizowanych firm, a ich głównym celem jest nielegalne zdobycie jak największej ilości pieniędzy. Poziom wyszkolenia dzisiejszych przestępców, jest znacznie wyższy od wczorajszych. W rezultacie, w ciągu ostatnich kilku lat, gwałtownie wzrosła liczba i jakość głównych zagrożeń. Dlatego słusznie jesteśmy dumni z faktu, że europejscy użytkownicy ufają nam, aby dbali o bezpieczeństwo swoich informacji, wybierając nasze technologie i rozwiązania" powiedział Ralph Tegetoff, dyrektor rynku konsumenckiego" Kaspersky Labs "w Europie.
Źródło: http://www.anti-malware.ru/ |