Firma Kaspersky Lab og�osi�a w�a�nie informacj�, �e zostaje sponsorem zespo�u Formu�y 1, kt�rym jest Scuderia Ferrari. Sponsoring ma si� odbywa� w latach 2011-2012.
Tak, wi�c podczas rozpoczynaj�cego si� weekendu F1 podczas Grand Prix Abu Zabi nie tylko rozstrzygnie si�, kto zostanie zwyci�zc� Mistrzostw Formu�y 1 w 2010 roku, ale tak�e wtedy firma Kaspersky Lab og�osi swoje plany co do umowy partnerskiej z Scuderia Ferrari F1.
Kaspersky Lab wszed� do �wiata wy�cig�w samochodowych ju� wcze�niej. Ma�o kto wie, �e s�ynny producent oprogramowania AV podpisa� umow� sponsorsk� z dru�yn� Ferrari AF Corse, kt�ra startuje w wyka�czaj�cej serii wy�cigowej Le Mans. Teraz firma ta zdecydowa�a si� kontynuowa� swoje partnerstwo z Ferrari i to w najwy�szej klasie wy�cigowej, jakim jest �wiat Formu�y 1. Ju� od przysz�ego roku fani zespo�u Ferrari ale i og�lnie F1, a tak�e fani Kapserskiego b�d� mogli zobaczy� logo Kaspersky Lab na samochodach teamu Ferrari. Tym samym Kaspersky pracuje nad rozpoznawalno�ci� swojej marki.
"W Kaspersky Lab mamy tak� zasad�, �e je�eli podejmujemy si� jakiego� przedsi�wzi�cia, zawsze staramy si� robi� to lepiej ni� inni, i co wa�niejsze, inaczej ni� inni", powiedzia� Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i wsp�za�o�yciel Kaspersky Lab.
Za�o�yciel Kaspersky Lab doda� tak�e "Je�eli inwestujemy w rozw�j marki, wybieramy tylko te firmy, kt�re wyznaj� te same warto�ci, co my - czyli s� innowatorami, liderami i liczy si� dla nich jako�� oraz ci�g�e d��enie do sukcesu. Dlatego jeste�my podekscytowani mo�liwo�ci� wsp�pracy z Ferrari – ciesz�cym si� najwi�kszym uznaniem na �wiecie zespo�em wyst�puj�cym w Formule 1".
Logo Kaspersky Lab znajdzie si� obecnie na nosie bolid�w Ferrari F1 team ju� w ten weekend wy�cigowy, podczas Grand Prix Abu Zabi.
�r�d�o: Informacja prasowa Kaspersky Lab
