Firma Kaspersky Lab ogłosiła właśnie informację, że zostaje sponsorem zespołu Formuły 1, którym jest Scuderia Ferrari. Sponsoring ma się odbywać w latach 2011-2012.
Tak, więc podczas rozpoczynającego się weekendu F1 podczas Grand Prix Abu Zabi nie tylko rozstrzygnie się, kto zostanie zwycięzcą Mistrzostw Formuły 1 w 2010 roku, ale także wtedy firma Kaspersky Lab ogłosi swoje plany co do umowy partnerskiej z Scuderia Ferrari F1.
Kaspersky Lab wszedł do świata wyścigów samochodowych już wcześniej. Mało kto wie, że słynny producent oprogramowania AV podpisał umowę sponsorską z drużyną Ferrari AF Corse, która startuje w wykańczającej serii wyścigowej Le Mans. Teraz firma ta zdecydowała się kontynuować swoje partnerstwo z Ferrari i to w najwyższej klasie wyścigowej, jakim jest świat Formuły 1. Już od przyszłego roku fani zespołu Ferrari ale i ogólnie F1, a także fani Kapserskiego będą mogli zobaczyć logo Kaspersky Lab na samochodach teamu Ferrari. Tym samym Kaspersky pracuje nad rozpoznawalnością swojej marki.
"W Kaspersky Lab mamy taką zasadę, że jeżeli podejmujemy się jakiegoś przedsięwzięcia, zawsze staramy się robić to lepiej niż inni, i co ważniejsze, inaczej niż inni", powiedział Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab.
Założyciel Kaspersky Lab dodał także "Jeżeli inwestujemy w rozwój marki, wybieramy tylko te firmy, które wyznają te same wartości, co my - czyli są innowatorami, liderami i liczy się dla nich jakość oraz ciągłe dążenie do sukcesu. Dlatego jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Ferrari – cieszącym się największym uznaniem na świecie zespołem występującym w Formule 1".
Logo Kaspersky Lab znajdzie się obecnie na nosie bolidów Ferrari F1 team już w ten weekend wyścigowy, podczas Grand Prix Abu Zabi.
Źródło: Informacja prasowa Kaspersky Lab