Microsoft Corp początkowo przegrał taktyczną bitwę Sony prezentując swoją nową konsolą z całym szeregiem ograniczeń.
Główna niechęć przyszłych klientów dotyczyły kwestii braku możliwości odsprzedaży gier, obowiązkowe połączenie z Internetem oraz przyszła cena.
Wygląda na to, że Microsoft zrozumiał swój błąd i wycofują się ze swoich pomysłów.
Według Dona Mattricka prezesa Interactive Entertainment Business w Microsofcie, koncern zdecydował się najpierw na usunięcie konieczności logowania się do sieci co 24 godziny. Jednocześnie Microsoft rezygnuje z ograniczeń licencyjnych na gry.
Zniesiono ograniczenie co do odsprzedaży tylko przez autoryzowanych sprzedawców i to, że gra nie może zmieniać właściciela nie częściej niż raz na miesiąc.
Pozostała jeszcze cena, która jest o 100 dolarów większa od PlayStation 4. Pytanie czy to wystarczy aby ponownie zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów.
źródło: cybersecurity.ru
foto: videogamer.com |