 W laboratoriach Future Ad Labs opracowywany jest nowy system CAPTCHA, kt�ry odejdzie od dzisiaj stosowanych nieczytelnych napis�w.
CAPTCHA, czyli system potwierdzania cz�owieka i� jest cz�owiekiem, a nie tylko robotem przeczesuj�cym Internet. Jest niewielk� aplikacj� mocno dra�ni�c� wielu zw�aszcza, gdy nie ma silnych na odczytanie niekt�rych hase�.
Tym samym, w Future Ad Labs postanowiono temu zaradzi�. Ju� dzisiaj w ko�cu istniej� inne systemy oparte na wykonywaniu dzia�a� matematycznych czy te� na odpowiadaniu na proste pytania. Tutaj jednak postanowiono p�j�� w inn� stron� i wprowadzi� elementy gry. Zamiast zatem tekstu pojawia si� zach�ta do zagrania w mini gr�. Sama gra mo�e na dodatek by� wykorzystywana przez reklamodawc�w.
Systemem ju� si� zainteresowa�y niekt�re firmy jak Heinz czy Reckitt Benckiser. W przypadku tej drugiej, gra polega na umieszczeniu sa�aty w kanapce. System ciekawy a o ile przyjemniejszy od tego co obecnie znamy.
�r�rd�o: http://nvworld.ru |