W laboratoriach Future Ad Labs opracowywany jest nowy system CAPTCHA, który odejdzie od dzisiaj stosowanych nieczytelnych napisów.
CAPTCHA, czyli system potwierdzania człowieka iż jest człowiekiem, a nie tylko robotem przeczesującym Internet. Jest niewielką aplikacją mocno drażniącą wielu zwłaszcza, gdy nie ma silnych na odczytanie niektórych haseł.
Tym samym, w Future Ad Labs postanowiono temu zaradzić. Już dzisiaj w końcu istnieją inne systemy oparte na wykonywaniu działań matematycznych czy też na odpowiadaniu na proste pytania. Tutaj jednak postanowiono pójść w inną stronę i wprowadzić elementy gry. Zamiast zatem tekstu pojawia się zachęta do zagrania w mini grę. Sama gra może na dodatek być wykorzystywana przez reklamodawców.
Systemem już się zainteresowały niektóre firmy jak Heinz czy Reckitt Benckiser. W przypadku tej drugiej, gra polega na umieszczeniu sałaty w kanapce. System ciekawy a o ile przyjemniejszy od tego co obecnie znamy.
źrórdło: http://nvworld.ru |