Aby przyciągnąć turystów na Litwę, tamtejszy Departament Turystyki postanowił stworzyć "największy w świecie" znak "Lubię to".
Nowym znakiem chcą oni ściągać do siebie społeczność Facebooka. Na razie trwają przygotowania i jeśli wszystko pójdzie dobrze to niebawem będzie można poznać na czym będzie polegał projekt i jakie koszty z sobą poniesie.
O wszystkim będzie ostatecznie decydowało społeczeństwo Facebooka. Cała kampania, w tym z wyborem lokalizacji ma trwać przez cały rok.
Kampanią są objęte: Polska, Niemcy, Rosja i Białoruś. Na razie rzeźbę chcą mieć u siebie Wilno, Kowno i Druskienniki. To ci ostatni mają najciekawszy pomysł, gdzie chcą rzeźbę umieścić na środku jeziora.
Na razie problemem jest jak nie złamać znaku towarowego Facebooka, który chroniony jest nawet patentem. Rzeźba musi się różnić tutaj w jakimś stopniu od oryginału.
Źródło: ruformator.ru/ |