 Phil Spencer jest optymist�, je�eli chodzi o prognozowanie jak szybko Xbox One wykorzysta moc DirectX 12.
DirectX 12 ju� nied�ugo wprowadzi do gier szereg nowych udoskonale� co ma przyczyni� si� do lepszej wydajno�ci na Xbox One oraz PC.
Jednak, zanim b�dziemy mogli zobaczy� go w akcji deweloperzy gier b�d� musieli przepisa� je na nowo w celu skorzystania z nowych funkcji DX12.
Za pomoc� Twittera jeden z u�ytkownik�w zapyta� Phila Spencera, kiedy gry zaczn� w pe�ni korzysta� z nowego standardu. Spencer odpowiedzia�, �e prawdopodobnie b�dzie to pod koniec 2015 roku, a nie w 2016 jak pocz�tkowo planowano.
Niestety, DirectX 12 w pe�ni korzystaj�cy w wielow�tkowo�ci wymaga stworzenia gry od nowa, by w pe�ni wykorzystywa�a nowe mo�liwo�ci. Przekonamy si� za kilka miesi�cy czy prognozy nie by�y zbyt optymistyczne.
�r�d�o: softpedia.com |