Niestety po ostatnim kryzysie finansowym, rynek reklam online nadal notuje spadki. �wiatowy rynek reklam spad� o 5% w drugim kwartale br, tak wynika z bada� rynku przez firm� IDC.
W drugim kwartale ubieg�ego roku przedsi�biorstwa wyda�y 14.7 miliarda dolar�w w sieci na wy�wietlanie reklam i og�osze�. W tym roku wydatki wynios�y 13.9 mld $. Wydatki nie spad�y tylko w rejonie Azji i Pacyfiku oraz w Japonii, gdzie odnotowano nieznaczny wzrost. W drugim kwartale wydatki na reklam� online w USA spad�y o 7%. Obecnie ameryka�ski rynek jest wart 6.2 miliarda dolar�w. W zesz�ym roku jego warto�� wynosi�a 6.6 mld $.
Wed�ug IDC, spadki b�d� nadal notowane do ko�ca roku, a na wzrost przyjdzie czeka� dopiero do po�owy 2010 roku.
�r�d�o:
http://www.pcworld.com/