W amerykański magazynie "Entertainment Weekly" ukazała się pierwsza w świecie elektroniczna reklama audio-wideo, która zamieszczona jest na nieznacznie utwardzonej kartce wewnątrz czasopisma.
Reklama dotyczy napoju "PEPSI MAX" oraz przyczep jednego z amerykańskich producentów. W momencie, gdy otworzymy stronę z reklamą, jest ona automatycznie odtwarzana, coś na wzór kartek świątecznych, które zaczynają grać w rytm kolęd po ich otwarciu.
W lekko utwardzoną stronę magazynu wbudowany jest niewielki ciekłokrystaliczny wyświetlacz LCD o grubości 2,7 milimetra i rozdzielczości 320x240. Mikrochip produkcji LA-firm Americhip, który jest częścią urządzenia pozwala na przechowywanie 40 minut materiału audio-wideo. Całość zasilana jest akumulatorkami wytrzymującymi do 70 minut na jednym ładowaniu, a ich zapasy energii możemy ładować za pośrednictwem przewodu z wtyczką Mini-USB.
Magazyn "Entertainment Weekly" z elektroniczną reklamą wewnątrz kosztuje ok. 60 zł.
Źródło:
BBC