Facebook wprowadza nowe możliwości reklam dla kont premium. Komunikaty reklamowe będą emitowane pomiędzy wiadomościami użytkowników.
Dzięki nowej funkcji "propozycja" (ang. offer) reklamodawcy mogą zaproponować specjalne rabaty użytkownikom, którzy polubili ich stronę na Facebooku. Przy tym informacje reklamowe od marek, które polubiliśmy będą pojawiać się na pasku wiadomości użytkownika mieszając się z wiadomościami od przyjaciół.
Informacje reklamowe będą miały charakter opowieści klientów. Taką formą Facebook odchodzi od formatu ogłoszenia i powraca do starego sprawdzonego sposobu pozycjonowania, które były już wykorzystywane nawet 150 lat temu - poznawanie klientów i ich historii powiedział Mike Hoefflinger, dyrektor Global Business Marketing Facebook.
Taka reklama będzie również ukazywać się w mobilnej wersji portalu społecznościowego.
W 2011 roku około 85% od całkowitego dochodu portalu, wynoszącego 3,71 mld dolarów, stanowiły dochody z reklam.
Źródło: ruformator.ru |