Za zawartość listy odpowiada ukryty folder do którego nie dostaniemy się w tradycyjny sposób.
Aby w dodać nową pozycje w liście wyślij do należy:
1. Z menu start wybrać polecenie uruchom i wpisać ścieżkę do folderu odpowiadającego za zawartość listy domyślnie jest to: X:\Documents and Settings\nazwa użytkownika\SendTo
następnie zatwierdzamy klawiszem enter lub klikamy na przycisku OK
X - litera dysku na którym zainstalowany jest system operacyjny
2. po zatwierdzeniu polecenia naszym oczom ukaże się folder o nazwie SendTo, w którym znajdują się elementy listy wyślij do:
3.Następnie tworzymy nowy element w liście poprzez kliknięcie PPM w białe pole folderu i z menu wybieramy "nowy skrót":
4. Określamy lokalizację do katalogu który chcielibyśmy ujrzeć w swojej liście ( w moim przypadku jest to katalog Programy ) i zatwierdzamy.
5. po zatwierdzeniu możemy cieszyć się nowa pozycją w liście wyślij do:
|