 W�a�nie ruszy�a globalna sprzeda� pakietu biurowego Microsoft Office 2010. Po raz pierwszy w historii, Microsoft rozpoczyna jednocze�nie sprzeda� pakietu w wersji pude�kowej jak i w wersji online. Pocz�tkowo pakiet ten by� planowany na jesie� 2009 roku i mia� si� ukaza� razem z Windows 7, jednak jego sprzeda� trzeba by�o prze�o�y�.
Eksperci twierdz�, �e wprawdzie Microsoft jest niekwestionowanym liderem na rynku pakiet�w biurowych, jednak ma on i sporo konkurencji, z kt�r� trzeba si� liczy�. S� nimi przede wszystkim Google Docs oraz OpenOffice. I to w�a�nie wiele z funkcji dodanych w nowym pakiecie pochodzi �ywo z tych konkurencyjnych produkt�w.
Dla przypomnienia, g��wn� zawarto�ci� tego pakietu s� cztery programy: Word, Excel, PowetPoint ota Outlook. W zale�no�ci od wersji Microsoft oferuje tak�e wiele innych narz�dzi wsparcia, kt�re znacznie mog� poprawi� funkcjonalno��.
Wielu si� zastanawia czy nowy pakiet przyniesie znaczny upgrade w stosunku do poprzednika. Z pewno�ci� w pakiecie tym pojawi�o si� ponad 100 nowych funkcji. Mamy edycj� zdj�� bezpo�rednio w programie Word, wykorzystywanie wideo w programie PowerPoint, wsp�lna praca nad dokumentami, nowe funkcje do pracy z e-mailami i wiele innych. Jedn� z najwi�kszych nowo�ci oczywi�cie ma by� wykorzystywanie cloud computingu (czyli popularne obliczenia w chmurze). Korzystaj�c z tej opcji u�ytkownicy mog� zarz�dza� dokumentami zdalnie z dowolnego miejsca na �wiecie. No ale jest to jakby si� nie patrze�, niezwykle chwalona funkcja od Google.
Wed�ug danych Microsoftu, w testowaniu nowej wersji wzi�o udzia� prawie 7,5 miliona os�b z r�nych kraj�w. Ceny nowego produktu zaczynaj� si� od 120 do oko�o 500 dolar�w.
�r�d�o: cybersecurity |