Cookie Control - Hotfix - Portal komputerowy, aktualności, porady wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. [Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies].
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies portalu HotFix.pl oraz Google Adsense dla reklam.
Firma Samsung wypościła reklamę, w której wytyka wszystkie mankamenty swojego konkurenta na przestrzeni lat.
Głównym bohaterem jest młody człowiek, który w 2007 roku kupuje iPhone'a i jest im wierny przez kolejne lata. W spocie Samsung pokazuje mankamenty urządzenia Apple jak brak pamięci na wykonane zdjęcie czy trudności przy wyminie numerów telefonów z dziewczyną, która za pomocą rysika szybko zapisuje numer telefonu w Galaxy Note.
W dalszej części Samsung przypomina Apple, że późno (w porównaniu do innych producentów) uszczelnia smartfona by ten był odporny na zamoczenia. Na końcu bohater patrzy z zaskoczeniem na adapter mini-lighting do słuchawek
Warto zauważyć, że ani Samsung ani Apple nie naprawia z tytułu gwarancji zalania telefonu pomimo posiadania przez urządzenie odpowiedniego certyfikatu.