Pewien producent napojów alkoholowych postanowił zjednoczyć wszystkich tych, którzy nie spożywają alkoholu w barach, lecz samotnie w domu.
Japoński Suntory produkuje puszki z niskoprocentowym alkoholem będącym koktajlem 3 procentowym. Teraz każdy kto spożywa aktualnie alkohol w domu może połączyć się z innymi w sieci społecznej. Nie ma konieczności podawania swoich danych osobowych czy wysyłania zdjęć. Ta strona działa na zasadzie gry flash. Użytkownicy tworzą tam wirtualne postacie będące humanoidalnymi animowanymi istotami. Postacie te wraz z innymi popijając koktajl przemieszczają się z jednego miejsca do drugiego.
Razem on-line jest tam około 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników, z czego większość ma od 20 do 30 lat. 9 marca Suntory przedstawił kolejną odsłonę tej witryny. Teraz użytkownicy mogą nie tylko wznosić wirtualny toast ale także przedstawiać wydarzenia w oddzielnym wątku na Twitterze.
Jednak Digital Life mówi, że Japończycy lubiący popijać alkohol przed monitorem nie potrzebują sieci społecznej, więc zapewne nie ma tu wielkich perspektyw. Przecież wszyscy mają Skype'a.
Źródło: ruformator |
"A Kto Się w Styczniu urodził..."