Pomimo trudności Sony wydało konkurenta dla Google Glass. Co ciekawe Sony w ogóle tym się nie chwali.
Przed premierą nie było praktycznie żadnej wzmianki o produkcie. Nie było mowy nawet o jakimś wybitnym pomyśle z wersją deweloperską ani nawet hucznym zapowiedzi marketingowych.
Na tą chwilę produkt Sony pojawił się w Standach Zjednoczonych i Europie Zachodniej w cenie 840 dolarów.
Sony SmartEyeglass wykorzystują dwa monochromatyczne ekrany o rozdzielczości 419x138 piksele i pozwalają cieszyć się 20 stopniowym kątem widzenia z przezroczystością 85 procent.
Maksymalna jasność wyświetlacza wynosi 1000 cd/m2. Niestety, taka rozdzielczość nie jest tzw wirtualną rzeczywistością, a raczej jej suplementem.
Całość komunikacji odbywa się poprzez Bluetooth lub WiFi. Okulary mają też szereg czujników: żyroskop, akcelerometr, kompa czy czujnik natężenia światła. SmartEyeglass ma też wbudowany 3 megapikselowy aparat i baterię wystarczającą na 150 minut pracy.
źródło: mail.ru |