Na aukcjach internetowych przed 14 lutego w Wielkiej Brytanii, sprzedaż markowej bielizny damskiej wzrosła od 4 do 8 razy Najpopularniejszą marką była La Perla.
Portal Royal Mail podał informację, że tuż przed dniem zakochanych najbardziej zbywalnym towarem była bielizna damska. Na samym eBayu odnotowano najwyższy wzrost sprzedaży wynoszący ponad 800%. Tam też największą sprzedażą cieszyły się produkty firm Rigby & Peller, Agent Provocateur i La Perla.
Portal przeprowadził także badania, aby dowiedzieć się, jak respondenci wyrażali sobie miłość. W grupie 1000 ludzi, 40% stwierdziło, że "niegrzecznie" lub zbyt "leniwie" jest zastępowanie fizycznych Walentynek ich cyfrowymi odpowiednikami np w sieciach społecznych. Co ciekawe nawet w grupie 18-24 latków myślenie jest podobne. Tu siedmiu na dziesięciu respondentów wolała zapewnić drugiej osobie dostarczenie fizycznej walentynki.
Sharon Little z Greeting Card Association powiedziała, że chociaż sieci społeczne odgrywają coraz większą rolę w życiu wielu ludzi, to kartki czule napisane przez wielbiciela lub bliską osobę zawsze są cenionym prezentem.
Źródło: telegraph |