Mimo ostatniego światowego kryzysu finansowego sprzedaż w Apple Store utrzymuje swój dobry poziom. Ciekawa oferta oraz dobra reklama powoduje, że z pewnością Apple odnotowuje znacznie lepsze efekty od konkurencji w walce z kryzysem na rynku.
Według raportu przeprowadzonego w marcu przez agencję Piper Jafrey można zauważyć, że każdy ze sklepów sprzedaje średnio 22 iPhony, 28 komputerów Mac oraz 50 iPodów na dobę. Apple w 2008 roku sprzedało 2.52 milionów komputerów, zaś w 2007 roku 2.16 miliona. Ponadto 8% sklepów Apple znajduje się w prestiżowych lokalizacjach. Pozostałe znajdują się zazwyczaj w centrach handlowych.
W przypadku iPhone'a duże znaczenie ma ciągłe wprowadzanie nowych modeli, co też z niebanalnym wyglądem powoduje chęć ich nabycia.
Źródło: http://www.myapple.pl/
Foto: http://appleinsider.com/ |