 Nie jest nowo�ci�, �e Facebook szuka nowych sposob�w aby zatrzyma� u�ytkownik�w na d�u�ej.
W Tajlandii odkryto ciekawe zjawisko spo�eczne polegaj�ce na tym, �e obywatele tego pa�stwa szukaj� na Facebooku opinii o produktach. Wg najnowszych bada� Tajowie bardzo rozwa�nie kupuj� w internecie, wyszukuj� potrzebne informacje na temat produkt�w, aby by� zadowolonym z zakupu.
Bangkok Post ujawni� badania, kt�re pokazuj�, �e 66 procent ludzi, kt�rzy wzi�li udzia� w badaniu korzysta ze smartfon�w podczas sk�adania zam�wie� on-line a 65 procent z nich za pomoc� Facebooka uzyskuje informacje, kt�re bior� pod uwag� przy wyborze produktu.
Co ciekawe Tajowie nie korzystaj� z wyszukiwarki Google do znalezienia opinii o produkcie tylko szukaj� na portalu spo�eczno�ciowym. Facebook jest najpopularniejszym portalem spo�eczno�ciowym w Tajlandii, korzysta z niego 28 milion�w os�b.
�r�d�o: softpedia.com |