Nie jest nowością, że Facebook szuka nowych sposobów aby zatrzymać użytkowników na dłużej.
W Tajlandii odkryto ciekawe zjawisko społeczne polegające na tym, że obywatele tego państwa szukają na Facebooku opinii o produktach. Wg najnowszych badać Tajowie bardzo rozważnie kupują w internecie, wyszukują potrzebne informacje na temat produktów, aby być zadowolonym z zakupu.
Bangkok Post ujawnił badania, które pokazują, że 66 procent ludzi, którzy wzięli udział w badaniu korzysta ze smartfonów podczas składania zamówień on-line a 65 procent z nich za pomocą Facebooka uzyskuje informacje, które biorą pod uwagę przy wyborze produktu.
Co ciekawe Tajowie nie korzystają z wyszukiwarki Google do znalezienia opinii o produkcie tylko szukają na portalu społecznościowym. Facebook jest najpopularniejszym portalem społecznościowym w Tajlandii, korzysta z niego 28 milionów osób.
Źródło: softpedia.com |