Windows 8 ciągle nie może sobie wyrobić marki. Creative Strategies President Tim Bajarin na łamach TimeTech wyjaśnia dlaczego.
Według niego Microsoft przyjął zdecydowanie złą strategię co do Windows 8, gdyż obecnie dla wielu użytkowników desktopów jest on mniej lub bardziej nieprzydatny.
Uważa on, że Microsoft powinien przyjąć bardziej zrównoważoną ścieżkę stopniowego przechodzenia do nowego interfejsu. Na początku nowy interfejs przygotowany dla ekranów dotykowych powinien być tylko alternatywą.
Tak mocna zmiana jaką nam zafundowano może źle wpłynąć na ogólne wyniki sprzedaży. To dzieje się już teraz, choć kadra kierownicza Microsoftu z każdej strony próbuje zachwalać swój produkt.
Nie należy jednak całkowicie negować tego systemu. W końcu właściciele tabletów i komputerów hybrydowych znaleźli dla siebie całkiem atrakcyjne rozwiązanie i mogą być z niego zadowoleni.
Źródło: softpedia.com
|