Najnowsze badania pokazują, że użytkownicy największej sieci społecznościowej Facebook umieszczają mniej informacji niż kilka lat temu.
To wyjaśnia fakt, dlaczego na tablicy widzimy coraz częściej zduplikowane wiadomości czy informacje od znajomych naszego znajomego.
Badania pokazują, że od połowy 2014 do połowy 2015 roku liczba wiadomości zmniejszyła się o 5,5%. Jeżeli weźmiemy tylko pod uwagę posty użytkowników to liczba wiadomości spadła aż o 21 procent. W tym roku również Facebook odnotowuje spadek publikowanych treści, lecz spadek jest nieco mniejszy wynosząc 15%.
Zespół Facebooka posiada własną komórkę szukających nowych sposobów zachęcających do wymiany informacji pomiędzy użytkownikami.
Badania pokazują, że baza użytkowników Facebooka nadal rośnie, ale w dłuższej perspektywie nadal będzie użytkownicy będą publikować mniej informacji.
Źródło: ixbt.com |