 Sp�ka comSocre szacuje, �e w kwietniu Amerykanie ogl�dali dziennie �rednio jeden miliard plik�w wideo online.
Tylko w ubieg�ym miesi�cu, ameryka�scy u�ytkownicy Internetu ogl�dali 30300000000 plik�w wideo. ��cznie klipy wideo ogl�da�o 178 milion�w u�ytkownik�w sieci. Zatem 83.5% u�ytkownik�w ameryka�skiego Internetu ogl�da�a jakie� materia�y wideo. Ka�dy z nich wykona� �rednio 170 ods�on, a �redni czas trwania klipu wynosi� 4.4 minuty.
Najwi�ksz� liczb� film�w ogl�dano w serwisie YouTube, przesz�o 13.1 miliarda. Tak, wi�c Google wiedzie prym na rynku wideo z udzia�em w USA na poziomie 43 procent.
Drugie miejsce w�r�d najcz�ciej odwiedzanych wideoportali zajmuje Hulu z ogl�dalno�ci� na poziomie 958.000.000 co daje im 3.2% rynku. Ostatnie miejsce zajmuje Microsoft, gdzie ogl�dano 644.000.000 film�w, reklam i teledysk�w (2.1% rynku).
Kolejne miejsca posiadaj� Viacom Digital (udzia� - 1,3%), Yahoo! (1,2%), Vevo (1,1%), Fox Interactive Media (1,1%), CBS Interactive (1,0%), Turner Network (1,0%) i AOL (0,8%).
�r�d�o: compulenta |