Spółka comSocre szacuje, że w kwietniu Amerykanie oglądali dziennie średnio jeden miliard plików wideo online.
Tylko w ubiegłym miesiącu, amerykańscy użytkownicy Internetu oglądali 30300000000 plików wideo. Łącznie klipy wideo oglądało 178 milionów użytkowników sieci. Zatem 83.5% użytkowników amerykańskiego Internetu oglądała jakieś materiały wideo. Każdy z nich wykonał średnio 170 odsłon, a średni czas trwania klipu wynosił 4.4 minuty.
Największą liczbę filmów oglądano w serwisie YouTube, przeszło 13.1 miliarda. Tak, więc Google wiedzie prym na rynku wideo z udziałem w USA na poziomie 43 procent.
Drugie miejsce wśród najczęściej odwiedzanych wideoportali zajmuje Hulu z oglądalnością na poziomie 958.000.000 co daje im 3.2% rynku. Ostatnie miejsce zajmuje Microsoft, gdzie oglądano 644.000.000 filmów, reklam i teledysków (2.1% rynku).
Kolejne miejsca posiadają Viacom Digital (udział - 1,3%), Yahoo! (1,2%), Vevo (1,1%), Fox Interactive Media (1,1%), CBS Interactive (1,0%), Turner Network (1,0%) i AOL (0,8%).
Źródło: compulenta |