 Platforma YouTube podj�a kroki przeciwko obra�liwym tre�ciom. Przez skandal wywo�any kilka tygodni temu od platformy zacz�li odchodzi� reklamodawcy co spowodowa�o szybk� reakcj� YT.
Portal wyda� nowe wytyczne okre�laj�c jakie tre�ci mog� si� znale�� na filmach z reklamami oraz zaktualizowa� list� kategorii w kt�rych nie mo�na umieszcza� reklam.
W skr�cie tre�ci o tre�ciach promuj�cych dyskryminacji, nawo�uj�cych do nienawi�ci lub poni�aj�cych jak�� osob� lub grup� ludzi ze wzgl�du na ras�, pochodzenie etniczne, narodowo��, religi�, niepe�nosprawno��, wiek, status weterana, orientacj� seksualn�, to�samo�� p�ciow� i inne nie b�d� kwalifikowa� si� do wy�wietlania reklam a co za tym idzie generowania przychod�w dla tw�rcy.
YouTube podkre�la, �e na portalu nie odbywa si� cenzura, poniewa� mo�na odszuka� takie tre�ci na portalu jednak�e b�d� one pozbawione mo�liwo�ci zarobkowania. Poniewa� wiele film�w zawiera�o kontrowersyjne tre�ci tylko po to aby widzowie klikn�li w reklam�.
Ariel Bardin podkre�li�, �e "mamy nadziej�, �e dodatkowe informacja zapewni� tw�rcom lepszy wgl�d w rodzaje tre�ci, z kt�rymi reklamodawcy nie chc� si� identyfikowa� i pomog� tw�rcom w �wiadomej decyzji".
�r�d�o: softpedia.com |