 Google podpisuje szereg um�w z producentami medi�w, by YouTube by� bardziej konkurencyjny na rynku.
Wg informacji podanych w Wall Street Journal Google po cichu finalizuje tranzakcie. Kr��� pog�oski, �e firma z�o�y oficjalne o�wiadczenie w przysz�ym tygodniu.
Du�e firmy multimedialne w tym IAC/Interactivecorp Electus, News Corp Shinereveille unit oraz grupa RTL, Fremantlemedia oraz partnerzy, tacy jak legenda skateboardingu Tony Hawk i Anthony Zuiker (tw�rca serii CSI).
Rzecznik YouTube powiedzia�: "zawsze powtarza� tw�rcom aby budowali swoj� widowni� na YT".
Takie audycje nie s� tanie, ale portal liczy na przychody z reklam. U�ytkownicy b�d� zach�cani do subskrybowania kana��w dzia�aj�cych podobnie jak kana�y telewizyjne. Wall Street Journal szacuje, �e YouTube mo�e powi�kszy� si� o 20 nowych kana��w.
�r�d�o: theinquirer.net |