 Agencje reklamowe coraz bardziej s� pozbawione skrupu��w, a reklamodawcy zrobi� wszystko, aby ich produkt trafi� do klienta. W Stanach Zjednoczonych powsta� nowy pomys� na reklam�, zast�pi� nimi kody CAPTCHA.
Na pomys� wpad�o Solve Media proponuj�c u�ywanie kod�w uwierzytelniania CAPTCHA jako reklamy. CAPTCHA to kody jakie przepisujemy na stronach internetowych, kt�re chroni� witryny przed atakami spamBOT�w. Aby uzyska� dost�p do witryny, u�ytkownik musi poprawnie zidentyfikowa� pokazywany tekst.
Najcz�ciej CAPTCHA to r�nego rodzaju zniekszta�cone litery i cyfry. Solve Media proponuje co� innego. Chce on zast�pi� CAPTCHA reklam� produktu. Pokazywany obraz sk�ada si� z reklamowanego produktu oraz napisu w cudzys�owiu. To ten tekst u�ytkownik ma nast�pnie przepisa�.
Solve Media twierdzi, �e reklama taka ma wiele zalet. Po pierwsze u�ytkownik nie m�czy si� z r�nymi zniekszta�conymi znakami, a po drugie lepiej on zapami�tuje reklam�, kt�r� po prostu widzi. A jeszcze jak b�dzie musia� wpisa� nazw� tego produktu.
�r�d�o: ruformator |