Agencje reklamowe coraz bardziej są pozbawione skrupułów, a reklamodawcy zrobią wszystko, aby ich produkt trafił do klienta. W Stanach Zjednoczonych powstał nowy pomysł na reklamę, zastąpić nimi kody CAPTCHA.
Na pomysł wpadło Solve Media proponując używanie kodów uwierzytelniania CAPTCHA jako reklamy. CAPTCHA to kody jakie przepisujemy na stronach internetowych, które chronią witryny przed atakami spamBOTów. Aby uzyskać dostęp do witryny, użytkownik musi poprawnie zidentyfikować pokazywany tekst.
Najczęściej CAPTCHA to różnego rodzaju zniekształcone litery i cyfry. Solve Media proponuje coś innego. Chce on zastąpić CAPTCHA reklamą produktu. Pokazywany obraz składa się z reklamowanego produktu oraz napisu w cudzysłowiu. To ten tekst użytkownik ma następnie przepisać.
Solve Media twierdzi, że reklama taka ma wiele zalet. Po pierwsze użytkownik nie męczy się z różnymi zniekształconymi znakami, a po drugie lepiej on zapamiętuje reklamę, którą po prostu widzi. A jeszcze jak będzie musiał wpisać nazwę tego produktu.
Źródło: ruformator |